Hurtig og gratis levering
Levering i hjemmet eller på kontoret i Frankrigs hovedstadsområde mod et gebyr
PREDICT er en DPD-transportvirksomhed. Det er en leveringstjeneste efter aftale på de datoer og tidspunkter, der foreslås via SMS efter forsendelsen. (Derfor er det vigtigt at angive dit mobiltelefonnummer ved bestilling) Bemærk: Hvis du ikke svarer på SMS'en/emails fra PREDICT-tjenesten, vil leveringen blive foretaget som standard mellem kl. 8 og 18.
Hvordan virker det?
til Det er vigtigt at oplyse et gyldigt mobiltelefonnummer for at kunne benytte PREDICT-tjenesten. VIGTIGT: PREDICT-tjenesten bruger den fuldstændige adresse, som du angav på tidspunktet for din bestilling, at levere din vare. I tilfælde af en adresseændring (primært postnummeret) vil leveringen blive foretaget på normal vis mellem kl. 8 og 18.- Når du afgiver din bestilling, skal du vælge DPD Predict time slot delivery i forbindelse med valg af transportør og derefter afslutte din bestilling.
- Når din ordre er blevet afsendt, får du en SMS med leveringsdatoer og -tidspunkter (med 3 timers mellemrum).
- Du vælger det forslag, der passer dig, og svarer via SMS (prisen afhænger af din operatør) eller på Websiden fra DPD for at få flere valgmuligheder (andre datoer/tidspunkter, anden adresse, relæ afhængigt af ordrens berettigelse, en nabo eller DPD-bureau).
- På den planlagte leveringsdag modtager du en sms, der minder dig om det leveringstidspunkt, du har valgt.
til
til til FristerLevering inden for 2 3 arbejdsdage, undtagen lørdage, søndage og helligdage. Vejledende frist, ikke garanteret. En forsinkelse i forhold disse sædvanlige frister kan ikke give anledning nogen form for erstatning.
til Gratis levering hjemmet kun for snesokker
Vores ordrer behandles inden for 24 timer på hverdage. Alle ordrer afgivet fredag efter kl. 11.00, lørdag eller søndag, vil blive behandlet fra mandag.
Hvordan virker det?
- til Normalt leveres en pakke dig personligt. Du kan bruge modtagerne i GLS-chaufførens følgeseddel. Og andre af din familie kan også modtage pakken for dig.
- Hvis du ikke er hjemme, så spørg GLS en nabo, om han/hun kan hente din pakke. til Hvis ingen nabo kan modtage den, videresender GLS pakken agenturet (distributionscenteret) i afventning af yderligere instruktioner fra modtageren om en anden levering.
- til tilLeveringsbrev: Hvis pakken ikke kunne leveres direkte modtageren, efterlader GLS-chaufføren et leveringsbrev med vigtige oplysninger som f.eks. navn og adresse på naboen, som pakken blev leveret , og muligheder for at arrangere en ny levering.
til til Levering inden for 2 3 arbejdsdage, undtagen lørdage, søndage og helligdage. Vejledende tidsramme, ikke garanteret. En forsinkelse i forhold disse sædvanlige tidsrammer kan ikke give anledning nogen form for kompensation.
SIKKER BETALING
til Vi bruger den nyeste teknologi til at beskytte dine betalingsoplysninger og sikre, at de behandles i et sikkert miljø. Alle dine oplysninger behandles strengt fortroligt, og vores SSL-certifikat sikrer, blandt andre beskyttelsesforanstaltninger, en krypteret transaktionsforbindelse.
Tilstedeværelsen af 2 indikatorer garanter, at vores websted er sikkert: - Vores URL begynder med "https://".
s' står for 'secure' - Der er en hængelås i adresselinjen.
Dine forskellige betalingsmetoder
På vores websted er dine transaktioner sikret via Société Générales Sogenactif-system. Vi accepterer betaling med: CB, Mastercard og Visa. Hertil skal du bruge dit kreditkortnummer, dets udløbsdato og kryptogrammet (de sidste 3 cifre på bagsiden af kortet). til På betalingstidspunktet vil du blive overført en sikker platform, hvor de udvekslede data er krypteret, intet vises eller gemmes under transaktionen.
Det er muligt at betale dine køb i 3 rater gratis via direkte debitering og dertilhørende administrationsgebyrer. For at benytte denne betalingsmetode skal den samlede ordre være på over 60 €. Hertil skal du bruge dit kreditkortnummer, dets udløbsdato og kryptogrammet (de sidste 3 cifre på bagsiden af kortet). Det samlede beløb for din bestilling vil blive opdelt i 3. Det første beløb vil blive opkrævet med det samme, de 2 andre vil blive opkrævet på samme dato, de følgende 2 måneder. For en ordre på 60 €, der er bestilt den 04/05/2022, vil vi f.eks. trække 20 € den 04/05/2022, 20 € den 05/05/2022 og 20 € den 06/05/2022. Som ved kontant betaling med kreditkort er bankplatformen fuldstændig sikker
I øjeblikket er denne betalingsmetode kun tilgængelig for onlinebestillinger (ikke dem, der validerer telefonisk med kundeservice). Din betaling vil tage et par minutter: 1. Vælg PayPal som din betalingsmetode, når du gennemfører din ordre. 2. til
Du vil blive sendt til PayPals webside for at foretage betalingen. 3. Hvis du allerede er PayPal-kunde, kan du logge ind med dine login-oplysninger og bekræfte betalingen.
Hvis du ikke har en PayPal-konto, kan du oprette en og bekræfte betalingen. 4. til Du vil blive omdirigeret vores hjemmeside, når din ordre og betaling er blevet valideret.
Du kan også vælge at betale os via bankoverførsel. Din bestilling gemmes i 7 dage, hvorefter den annulleres. Når din bestilling er afgivet, modtager du vores bankoplysninger pr. e-mail. Bemærk: angiv venligst dit ordrenummer i overskriften på din bankoverførsel. Så snart vi har modtaget din overførsel, og den er blevet bekræftet af vores regnskabsafdeling, vil vi sætte din ordre i valideret betaling og påbegynde produktionen af den.
Bemærk: Husk at angive ordrenummeret på bagsiden af checken. Artiklerne vil først blive fremstillet, når checken er modtaget og valideret af vores regnskabsafdeling.
Angiv venligst det samlede beløb inkl. moms (20 %) for din bestilling.
GARANTERET
Som et bevis på kvaliteten af vores produkter er vi det eneste sted, der sælger specialfremstillede bilovertræk og tæpper, som tilbyder en garanti på vores produkter.
Alle vores specialfremstillede covers er garanteret i 2 år. Vores bedste, bedste, bedste og bedste gulvmåtter i gummi er garanteret i 1 år.
Der ydes ikke garanti for vores presenninger. Men hvis dette produkt har en fabrikationsfejl, efter at du har modtaget det, bedes du sende en serviceanmodning ved
Nærmere oplysninger om vores garantier findes i artikel 6 i vores generelle salgsbetingelser, som er som følger Lovecar . til dk yder et års garanti på Premium-, Best- og gummimåtter og to års garanti på specialfremstillede betræk for enhver defekt eller materialefejl begrænset gratis reparation, ombytning af den vare, dele eller tilbehør, som Lovecar.dk har anerkendt som defekt, eller tilbagebetaling, hvis producenten beslutter, at de to første løsninger ikke er mulige.
Vores Best-, Premium- og gummimåtter har 1 års garanti. For at gøre krav på garantien bliver du bedt om at indsende et foto af den defekte vare. Garantiperioden starter på ikrafttrædelsesdatoen for ordrebekræftelsen, der sendes pr. e-mail efter købet.
Lovecar.dk accepterer ikke returneringer, når den kontraktlige garanti er udløbet. Kontraktgarantien er ikke gyldig i tilfælde af normal slitage af produktet, dele eller tilbehør. Garantien bortfalder i tilfælde af skader på produktet forårsaget af dårlig vedligeholdelse, forkert håndtering eller misbrug af produktet (cigaretskodder, snask, pletter osv.). Garantien bortfalder også i tilfælde af reparationer, der udføres på produktet (enten personligt eller af en fagmand) uden forudgående samtykke fra vores kundeservice.
til I tilfælde af fejl fra vores side på det produkt, der er omfattet af garantien, forbeholder Lovecar.dk sig ret til at tilbyde kunden et produkt eller tilbehør med tilsvarende egenskaber.